Campaigns

Akcje społeczne

Project details

Client

Różni

Date

Od 2013

Category

Campaigns

Podejmuję inicjatywy społeczne, które zmieniają lokalną i globalną rzeczywistość. W 2019 roku otrzymałem brązowy miecz KTR za projekt muzyczny „The lost seasons – inspired by Antonio Vivaldi”, zrealizowany dla Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi z okazji globalnego szczytu klimatycznego COP24. Przedsięwzięcie, mające na celu dostosowanie utworu „Cztery Pory Roku” do aktualnych warunków klimatycznych, stało się tematem przewodnim dokumentu zrealizowanego przez Papaya Films.

Kampania społeczna iCO2dalej

Akcja otaguj #opole

Mówi się, że Opole jest festiwalowe, choć wspomniany #festiwal trwa wyłącznie przez kilka dni w roku. Zatem, jakie jest na co dzień? To ustaliłem jako Pan Audytor, bohater mini serialu improwizowanego, który powstawał przy okazji 53. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. W ramach akcji stworzyliśmy kilkadziesiąt materiałów filmowych, nie tylko o ludziach z pierwszych stron gazet, ale przede wszystkim o mieszkańcach; grillujących działkowcach, artystach ulicznych, wędkarzach, emerytach, tak często pomijanych przy okazji festiwalu.

„Mleczarnia” Muzeum PRL-u

W 2013 roku powołałem do życia Stowarzyszenie „Mleczarnia – Muzeum PRL-u”. Obecnie przy Piastowskiej 89 w Kędzierzynie-Koźlu można obejrzeć 600 eksponatów; sztukę użytkową, narzędzia, sprzęt rtv i agd. Gigantyczna kolekcja powstała dzięki zaangażowaniu mieszkańców, a miejsce przyciąga młodych aktywistów, którym brakowało niezależnej przestrzeni wystawienniczej.

Share on
Next

Kampanie reklamowe